KAIKKI MODUULIT 1-5

Saat käyttöösi kaikki moduulit 6 kk ajaksi.

CATWALK 1, CATWALK 2, PUVUSTON ESITTELY, MUOTI JA MAINOSKUVAUKSET, TV-MEDIA. Sisältää myös livepäivän ja webinaarin

Osasto:

FASHION MODEL AGENCY -NETTIMALLIKOULU

–antaa sinulle hyvät perustiedot ja -taidot, joita tarvitset kuvaus-, näytös- ja mainosmallina

–antaa sinulle itsevarmuutta ja lisää rohkeutta eri esiintymistilanteisiin

–tarjoaa sinulle keinoja lisätä varmuutta lavaesiintymiseesi

–opettaa sinua lisäämään ilmeikkyyttä kuvaustilanteisiisi

–antaa sinulle valmiuksia studio-, TV- ja mainoskuvauksiin

–tarjoaa runsaasti uusia vinkkejä eri tyyleistä ja poseerauksista näytöksissä ja kuvauksissa

–sisältää osallistumisen casting-tilaisuuteen, jossa kartoitetaan mahdollisuutesi kotimaisille ja/tai kansainvälisille markkinoille sekä Fashion Model Agencyn edustamiin malli- ja kauneuskilpailuihin

–antaa sinulle mahdollisuuden harjoitella joustavasti omassa tahdissasi: voit katsoa videoita niin monta kertaa kun haluat kuuden viikon mittaisen osallistumisoikeutesi aikana

Nettimallikoulun mimiikka- ja improvisointitunnilla opit työstämään eri rooleja TV- ja printtimainontaan. Niin ikään castingeista saat tuottajalta ja kuvausjärjestäjältä hyödyllisiä vinkkejä mainontaan eri kanavissa. Webinaarissa kouluttajat antavat sinulle vinkkejä itsesi kehittämiseen, ja lopulta livepäivässä saat vielä lisäohjausta mallikoulussa jo aiemmin opittuihin asioihin sekä tapaat mallitoimiston bookkerit ja johtajan sekä lukuisia kouluttajia ja valokuvaajia. Livepäivän aikana pääset osallistumaan myös luennolle, jossa käydään läpi mallin omaa brändäystä sekä muita alan markkinointiin liittyviä seikkoja.

Halutessasi voit osallistua myös malli- tai portfoliokuvaukseen, jossa ovat mukana ammattikuvaaja, stylisti ja maskeeraaja-kampaaja. Osa mallikoulun suorittaneista saa myös mahdollisuuden päästä Fashion Model Agencyn listoille.

> Katso kriteerit fashionmodel.fi-listalle pääsemiseen fashionmodel.fi -sivustolta https://www.fashionmodel.fi/malliprofiilit

> Realpeople https://realpeople.fi sivuston listoille ei ole määritelty erikseen kriteereitä, mutta listat on tarkoitettu TOSI TYYPEILLE, joita haetaan listoilta mukaan esimerkiksi televisio- ja printtimainontaan.

KENELLE KURSSI ON TARKOITETTU?

FASHION MODEL AGENCY -NETTIMALLIKOULU on tarkoitettu kaiken ikäisille, jotka ovat kiinnostuneita kehittämään esiintymistaitoaan.

Se sopii sinulle, jos esimerkiksi

–haluat saada lisää itsevarmuutta eri esiintymistilanteisiin

–haluat oppia ”korkkarikävelyn” tai miesten ryhdikkään, luontevan kävelyn

–haluat hyödyllisiä vinkkejä hyvän ryhdin löytämiseen ja itsesi kantamiseen