LIVEPÄIVÄ

Osasto:

FASHION MODEL AGENCY -LIVEPÄIVÄ

FASHION MODEL AGENCY -LIVEPÄIVÄ järjestetään suurimmilla paikkakunnilla, myöhemmin erikseen ilmoitettavina ajankohtina. Päivä on aina joko lauantai tai sunnuntai ja kellonaika 10 – 18. Livepäivään kuuluu luento pr-markkinoinnista sekä casting.

1. LUENTO: PR-MARKKINOINTI

Luennolla käydään läpi mm. oman brändin rakentaminen sosiaalisessa mediassa sekä mallitoimiston rooli mallien markkinoinnissa. Lisäksi pohditaan esimerkiksi, keitä potentiaaliset asiakkaat ylipäätään ovat ja miten PR-markkinointi hinnoitellaan järkevästi.

2. CASTING

Castingissa kartoitetaan osallistujan mahdollisuudet siirtyä Fashion Model Agencyn mallitoimiston listoille www.fashionmodel.fi tai realpeople.fi -sivustolle. Nettimallikoulun kaikki moduulit läpi käyneet ja kriteerit täyttävät asiakkaat siirretään em. listoille. Lisäksi kartoitetaan osallistujan mahdollisuudet osallistua kotimaisiin ja/tai kansainvälisiin malli-/kauneuskilpailuihin, kansainväliseen toimintaan ja bookkaukseen.

Livepäivän yhteydessä osallistujalla on mahdollisuus myös mallikuvaukseen tai portfoliokuvaukseen, jossa ovat mukana ammattikuvaaja, stylisti, maskeeraaja ja kampaaja.

Huom! Tämä ei sisälly Nettimallikoulu-valmennuksen hintaan, vaan palvelusta laskutetaan erikseen.

Ostaessasi kaikki viisi verkkomoduulia samanaikaisesti, yhden osion hinta on 59 euroa, jolloin kokonaisuuden hinnaksi tulee 295 euroa (webinaari ja livekoulutuspäivä sisältyvät hintaan).

Kokonaispakettiin kuuluu myös oman kuvan saaminen Fashion Model Agencyn tai Realpeople.fi -nettisivustolle. Huom.! Kuvan saaminen sivustolle edellyttää kaikkien moduulien suorittamista.

Erillisen mallikuvauksen hinta on 150 euroa, sis. meikin, kampauksen ja stailauksen. Kuvia otetaan noin 50 kpl yhdellä asulla (jälkikäsiteltyjä kuvia pakettiin kuuluu 5 kpl). Osallistujalla on mahdollisuus myös laajempaan portfoliokuvaukseen alennettuun 295 euron hintaan (normaalihinta 395 €). Portfoliokuvaus sisältää 150-200 kuvaa kahdella eri staililla, meikillä ja kampauksella (jälkikäsiteltyjä kuvia 6 kpl).

Ostaessasi 1-4 moduulia, yhden osion hinta on 79 euroa. Lisäksi livekoulutuspäivästä laskutetaan erikseen 79 euroa. Livekoulutuspäivän ja kuvapaketin yhteishinta on 205 euroa (sis. koulutuspäivä, 50 kuvan kuvaus ja 5 jälkikäsiteltyä kuvaa, meikki, kampaus ja stailaus). Mikäli kuva halutaan lisäksi mukaan realpeople.fi -sivustolle, laskutetaan lisäksi jäsenmaksu 95 euroa. Jäsenyys on voimassa vuoden ajan.

HUOM! ILMOITTAUDU MUKAAN 30.6.2020 MENNESSÄ, NIIN SAAT -10 % ALENNUKSEN VALMENNUKSEN HINNASTA!

HUOM! Alennus ei koske erillisiä portfolio – ja mallikuvauksia.