FASHION MODEL AGENCYN MALLIKOULU VERKOSSA!

Voit harjoitella itsellesi sopivimmalla tavalla ajasta ja paikasta riippumatta. Nettimallikoulu ohjelmassa pääset harjoittelemaan Catwalk-osuudet, malliposeeraukset, lavakäännökset, puvuston esittelyt, valokuvamallioppitunneilla kameran edessä työskentelyn, kuvausposeeraukset, ilmeiden ja eleiden hallinnan, näyttelijätyön tunnit ja roolit sekä TV- media työskentelyn.

Pääset osallistumaan mallivalmennukseen myös nettimallikoulun kautta.

FASHION MODEL AGENCYN MALLIKOULU VERKOSSA !

Pääset osallistumaan mallivalmennukseen myös nettimallikoulun kautta.

Nettimallikoulun sisältö

NETTIMALLIKOULU-VALMENNUS SISÄLTÄÄ VIISI ERI VERKOSSA SUORITETTAVAA MODUULIA, YHDEN WEBINAARIN JA YHDEN LIVEPÄIVÄN

Jokainen moduuli sisältää noin 45 minuutin pituisen videon aiheesta riippuen. Käyttöaika moduulille on 6kk ostaessasi kaikki moduulit, yksittäisille moduuleille 2kk, jonka aikana sen voi suorittaa ajasta ja paikasta riippumatta.

Kaikki moduulit läpi käytyään mallikoulun osallistuja voi osallistua webinaariin. Webinaarissa osallistuja pääsee esittämään häntä mahdollisesti askarruttavia kysymyksiä sekä saa vinkkejä kouluttajiltamme.

Moduulit läpi käytyään mallikoulun osallistujalla on oikeus osallistua myös Livepäivään, jossa ovat mukana Fashion Model Agencyn johtaja, mallitoimiston bookkerit ja valokuvaaja. Livepäivässä käydään läpi kunkin osallistujan osaaminen ja annetaan lisäohjausta eri moduulien sisältöihin liittyen. Livepäivät toteutetaan suurimmilla paikkakunnilla erikseen ilmoitettavina ajankohtina.

Verkossa suoritettavat moduulit

MODUULI 5: TV-MEDIA

Osiossa käydään läpi eri toimijoiden rooleja sekä mielikuvien käyttöä TV-mainonnassa. Osio sisältää näyttelijätyön tu…