Ale!

WORKSHOP kaikki 5 workshoppia

Original price was: €295,00.Current price is: €265,50.

Osasto:

Kuvaus

WORKSHOP / ONLINE- koulutukset alkavat 5.5.2021 klo 17 alkaen. Koulutus toteutetaan Zoom- koulutuksena johon saat linkin osallistumisesta n. 15 min ennen koulutuksen alkua.

WORKSHOP / ONLINE- teemoja on viisi joista voit valita juuri sen aiheen joka sinua kiinnostaa eniten, tai ostamalla kaikki aiheet saat yhteishinnasta – 10% alennuksen. Workshop/ Online- koulutukset pystyt ostamaan verkkokaupastamme johon saat tilauksen yhteydessä tunnukset. Alla koulutus aiheet, tervetuloa mukaan ja varaa paikkasi mahdollisimman pian booking@fashionmodel.fi tai ostamalla suoraan verkkokaupasta

CATWALK MODEL  5.5.2021 klo 17-21. haluatko oppia hyvän ryhdin, vinkkejä korkkarikävelyyn, saada vinkkejä näytös / lavamallin työn perusteista, erilaisista lava sekä kilpailu poseerauksista. Pääset harjoittelemaan alan huippu kouluttajien kanssa ja saat vinkkejä myös omaan harjoitteluun.

PHOTO MODEL 11.5.2021 klo 17-21. Haluatko oppia varmuutta kameran edessä työskentelyyn, ilmeiden ja eleiden hallintaa eri kuvaustilanteissa, oppia erilaisia kuvausposeerauksia ja saada rohkeutta myös roolityöhön. Pääset harjoittelemaan alan huippu kouluttajien ja valokuvaajan kanssa valokuvamallin työn perusteita.

COMMERCIAL & MEDIA MODEL 19.5.2021 klo 17-21. Haluatko esiintymistaitoa ja itsevarmuutta eri tilanteisiin, varmuutta puheilmaisuun, kokemusta mainoskuvaus- ja TV- tuotannoista eri harjoitteiden kautta. Jännitystilojen purkamista sekä eri rooleihin heittäytymistä. Pääset harjoittelemaan ja tekemään eri video harjoitteita huippu kouluttajamme sekä ammattinäyttelijän kanssa mainosmallin työn perusteista.

STYLE / LÖYDÄ OMA TYYLISI 26.5.2021 klo 17-21. Haluatko päivittää ja saada vinkkejä omaa pukeutumistyylisi, löytää omat kauniit värisi värianalyysin kautta, vartaloanalyysi antaa sinulle vinkkejä mitkä mittasuhteet asuissa / tyylit on sinun vartalollesi parhaimmat sekä saat uusia ideoita päivittää omaa tyyliäsi. Muotialan huippu kouluttajamme / stylistimme kanssa pääset luomaan uuden tyylin ja / tai vahvistamaan jo olemassa olevaa omaa tyyliäsi.

MAKE UP & HAIR STYLE 2.6.2021 klo 17-21. Haluatko päivittää osaamistasi päivä / iltameikin osalta, onko pohjameikin sekä varjostusten, teko sinulle haasteellista, osaatko tehdä juuri sinun silmiesi muodolle sopivimman silmämeikin, kulmakarvojen tai huulien muotoilun. Pääset harjoittelemaan päivä sekä iltameikin tekoa huippu maskeeraajan / Make Up Artistin ohjauksessa sekä saat viimeisimmät vinkit tämän hetken trendeistä.

HAIR STYLE tunneilla saat vinkkejä omaan tyyliisi, mitkä värisävyt ja leikkaukset toimivat sinulle juuri parhaiten, mitkä ovat tämän hetken trendit ja pääset harjoittelemaan Hair Stylistin kanssa helppojen eri kampausten tekoa.